Korzystanie ze streamingu na żywo , aby rozwijać swoją markę Chociaż transmisje na żywo mogą być potężną częścią Twojego arsenału marketingowego, nie wszystkie transmisje wideo na żywo są sobie równe. Jako konsultantka ds. Marketingu, doradzałam kiedyś w wywiadzie dla Przedsiębiorcy, aby streaming na żywo prowadzić jak najczęściej. Prawda jest taka, że chociaż transmisje na żywo często wydają się nie mieć sensu, marki powinny zaplanować, co zamierzają zrobić i powiedzieć przed rozpoczęciem transmisji.
Warto pomyśleć o transmisji, streamingu na żywo podobnie jak o innych narzędziach marketingowych, z których być może korzystałeś już w przeszłości. Na przykład podczas kręcenia webinarium wideo należy przygotować kluczowe punkty do omówienia i użyć angażujących grafik lub prezentacji produktów, aby utrzymać uwagę publiczności. Te same zasady dotyczą wideo na żywo. Oczywiście, rodzaj treści, które będą działać najlepiej, będzie się różnić w zależności od Twojej niszy i docelowych odbiorców. Jednak treści takie jak wywiady, pytania i odpowiedzi, samouczki i dostęp za kulisami okazały się ogólnie skuteczne dla marek prowadzących streaming na żywo.
Prowadząc streaming na żywo możesz nawet współpracować z influencer, aby transmitować na żywo treści powiązane z Twoimi produktami lub usługami.