Koszulki i t-shirty reklamowe dla Twoich pracowników

Oto zarys i przewodnik na temat tworzenia markowych ubrań roboczych i mundurów z logo firmy i innymi funkcjami (w tym także poradami dotyczącymi przedmiotów, kolorów i technik dostosowywania). Ten „poradnik dotyczący wyboru odzieży roboczej” podzieliliśmy na proste kroki. Ponadto markowe ubrania robocze są przeznaczone nie tylko dla firm produkcyjnych, budowlanych lub detalicznych. WSZYSTKIE branże i firmy mogą korzystać z niestandardowej odzieży roboczej, takiej jak t-shirty reklamowe czy bluzy promocyjne, na swoją korzyść.

Oto kilka różnych metod:
1. Użyj munduru. Istnieje wiele powodów, by używać munduru. Udowodniono, że wzmacnia ducha zespołu i morale (a zatem i wyniki), jest to przydatny sposób pomagania w korygowaniu lub wzmacnianiu wszelkich zagadnień hierarchicznych wśród pracowników, jest to szybki i skuteczny sposób budowania marki i może pozostawiać odczucia pracowników ceniony i nagradzany … Mundur jest świetny na wiele sposobów. Oto kilka przydatnych lektur na temat tworzenia jednolitych zasad, które zagwarantują, że nie złamiesz żadnych zasad i przepisów, a także kilka porad, jak sprzedać pomysł munduru pracownikom. Również pracownicy biurowi odnoszą korzyści z noszenia munduru, nawet takiego jak proste t-shirty reklamowe.

2. Stwórz jednolity wygląd jaki będą miały t-shirty reklamowe. Jeśli nie podoba ci się pomysł noszenia przez pracowników munduru, zawsze istnieje możliwość przepisania lub zapewnienia jednolitego wyglądu. Może to być tak proste, jak wymaganie od personelu noszenia określonych kolorowych kołnierzyków, bluzek i spodni lub spódnic, lub może być bardziej niezależne i dać pracownikom wybór markowych ubrań roboczych do wyboru. Ten ostatni pomysł oznacza, że ​​każdy element o „jednolitym wyglądzie” będzie zawierał ważne informacje dotyczące marki, ale pracownicy nadal będą mogli wykazać się pewną osobowością w sposobie ubierania się.

Jeśli wybierzesz odpowiednie produkty – na przykład stylowe i wygodne markowe t-shirty reklamowe lub polary do użytku w chłodniejszych miesiącach – pracownicy, którzy są częścią zespołu o rosnącym duchu i wspólnocie, z przyjemnością je noszą. Może to utorować drogę do wprowadzenia kolejnych markowych artykułów odzieżowych dla pracowników.

Wybierz niestandardowe elementy odzieży roboczej dla swoich pracowników. Gdy już zdecydujesz, która metoda lub poziom niestandardowych elementów odzieży roboczej chcesz kupić dla personelu (lub zlecić ich zakup), fajną częścią jest decyzja, które elementy użyć. Na początek, jeśli tworzymy mundur, ludzie będą potrzebować przedmiotów o wartości co najmniej trzech dni. Oznacza to, że można je nosić, można prać i suszyć, czekając na noszenie. Warto również wspomnieć o tym, że niektóre firmy pozwalają pracownikom na dostarczanie lub noszenie własnych spodni – pod warunkiem, że są gładkie i mają określony kolor. Alternatywnie, wiele firm faktycznie wydaje markowe spodnie. To pokazuje Twojemu zespołowi, że jesteś gotowy zainwestować w to trochę więcej. Przechodząc od tego, ile odzieży jednolitej zamówić, spójrzmy na to, co zamówić. Upewnij się, że przedmioty są odpowiednie do zadania wykonywanego przez osobę, która je nosi. Na przykład, nie zamawiaj niedrogich koszul z okrągłym dekoltem, jeśli Twoi pracownicy pracują w drogiej restauracji hotelowej, lub zamów bawełniane t-shirty reklamowe dla swojego zespołu robotników. Sprawdź zamierzone zastosowanie produktów i wrażenie, jakie chcesz dać swoim klientom. Następnie upewnij się, że rozmiary, style i kroje są odpowiednie dla Twoich pracowników. Jeśli Twoi pracownicy nie czują się komfortowo w markowym ubraniu, nie będą go nosili, a Ty spotkasz się z oporem. Na koniec upewnij się, że kolory jakie mają t-shirty czy koszulki są zgodne z Twoją marką i przeznaczeniem. Czy chcesz mieć neutralny kolor, dzięki któremu Twoje logo będzie się wyróżniać i mówić? A może chcesz jasny, głośny, trudny do przeoczenia kolor do wykorzystania na imprezach promocyjnych? I nie zapominaj, że mundur będzie wymagał wymiany w rozsądnych regularnych odstępach czasu – więc pamiętaj, aby uwzględnić go w swoich budżetach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *